Waardevolle Online Programma's maken
waar je cliënten op zitten te wachten
Stel je voor dat je ook als je geen cliënten ziet, je toch geld kunt verdienen…
Niet door een of ander raar trucje of een abonnement waar je cliënten in vast zitten, maar door waardevol te zijn voor je cliënten.
In deze training leer je hoe je meer waarde kunt bieden aan meer mensen met online programma’s.
Of je nu een eenvoudige serie met ontspanningsoefeningen maakt die je voor 10 euro aan je cliënten meegeeft, of een compleet programma met Qi Gong oefeningen, coachingsoefeningen en een voedingsplan voor 1200 euro…
Het enige wat je nodig hebt is voldoende kennis van je vak om waarde te kunnen bieden.
In deze training leer je al het andere.
Wil jij:
- Ook buiten je 1 op 1 sessies waardevol zijn voor je cliënten,
- Je cliënten verder helpen,
- Een extra inkomen creëren wat onafhankelijk is van of jij je cliënten face 2 face ziet,
- Een online training hebben staan die je continu een extra inkomen oplevert naast je reguliere therapie of coachingssessies?
Enkele modules uit de training:
Visie
- Welke impact wil jij maken?
- Waar sta je voor?
- Wat maakt jou uniek?
Ideale Cliënt
- Wie past bij jou?
- Van wie krijg je energie?
- Wat is zijn vraag/beheofte/probleem?
Product
- Wat bied je in je training?
- Welke vorm gebruik je wanneer?
- Hoe geef je een training de WOW factor
Techniek
- Video’s / audio maken voor dummy’s.
- Welke software en hoe gebruik je het?
- Van super simpel tot super mooi.
Marketing
- Spreek je doelgroep aan.
- Bouw een audience op.
- Verander ze in betalende klanten
Sales
- Mindset gericht op waarde verkopen.
- Verkopen vanuit Verbinding.
- Tevreden klanten die méér willen.
Wat je leert
In deze training leer je hoe je een online aanbod creëert wat aansluit op de behoeften van je cliënten. Een programma waar je cliënten op zitten te wachten.
Je leert niet een one-size-fits-all systeem, maar we maken het samen op maat voor jouw praktijk.
In deze training:
- krijg je helder wat de behoefte is van jouw ideale cliënten,
- leer je hoe je een waardevol aanbod creëert voor jouw cliënten,
- leer je welke vormen er zijn van online programma’s (van een paar losse audio bestanden voor 10 euro tot een compleet jaarprogramma voor meer dan 1000 euro),
- we laten je de verschillende manieren zien waarop je jouw aanbod technisch kunt aanbieden. Van hoe je de verschillende betaalmethodes instelt tot hoe je zorgt dat jouw cliënten je programma kunnen volgen,
- Je leert hoe je super makkelijk en zonder grote investeringen of technische kennis video’s maakt, audio bestanden opneemt en naar je cliënten stuurt,
- Je leert hoe je een makkelijke marketing opzet die automatisch nieuwe klanten oplevert,
- Je leert zelfs hoe je je online programma verkoopt aan je cliënt, van salespagina tot verkoop face 2 face.
Dit is een complete training voor elke therapeut zonder enige voorkennis die snel aan de slag wil met een online aanbod.
Voor wie
Deze training is voor therapeuten die een online programma willen aanbieden wat waardevol is voor hun cliënten. Die meer impact willen maken door meer mensen te helpen/begeleiden.
- Geen technische kennis nodig,
- Snel aan de slag, zodat je programma snel online staat,
- Inclusief volledige marketingstrategie.
Let op: Als je alleen maar op zoek bent naar een trucje waarbij je zoveel mogelijk geld kunt verdienen zonder waarde te bieden, dan is deze training niet voor jou geschikt.
De therapeuten met wie ik werk zijn gericht op het maken van een positieve impact in het leven van hun cliënten.
van alle online trainingen krijgt minder dan 10 klanten.
Leer je online programma verkopen
Geweldig! Je hebt een online training gemaakt. Sterker nog… je hebt een super waardevolle training gemaakt.
Maar hoe ga je nu zorgen dat je cliënten hem gaan kopen?
Kennis is het probleem niet
Je weet precies wat je cliënt nodig heeft. En je weet ook precies hoe je dit aan hem kunt overbrengen. Logisch, want je doet dit dagelijks in de praktijk.
En met de training die je volgt lukt het je om een super waardevol online programma te maken.
Het enige probleem is:
Je cliënten weten nog niet dat hij waardevol is
Hoe kan iemand weten hoe waardevol je training is voordat ze hem gekocht hebben? Maar ja, als ze dat nog niet weten, zullen ze hem ook niet gaan kopen…
Geloof me, ik heb hier ook gestaan. Zowel met real-life trainingen als met online trainingen. Dan had ik mijn hele hart en al mijn kennis en inzichten in een training gegoten om een geweldige training te maken.
Een training die ze zeker weten 20 stappen vooruit zou helpen.
En om eerlijk te zijn. Dat deed die training ook. De deelnemers die er wel in zaten gingen ook 20 stappen vooruit.
Maar dan had ik maar 7 deelnemers…
Leer je online programma verkopen
In deze training leer je niet alleen hoe je een waardevol online aanbod creëert, je leert ook hoe je dat programma verkoopt!
Je leert:
- Hoe je precies aansluit op de vraag en behoefte van je cliënt, zodat hij voelt dat dit de juiste training is voor hem,
- Hoe je een tarief bepaalt wat je het meeste resultaat geeft (en dat is een ander tarief dan je denkt),
- Hoe je een makkelijk marketing systeem opzet, wat automatisch nieuwe deelnemers oplevert,
- Hoe je een geïnteresseerde bezoeker op je website verandert in een klant van je programma.
Eigenlijk leer je de complete marketingstrategie die je nodig hebt om welke training dan ook te kunnen verkopen. Of het nu een online training is, een fysieke training, of je normale aanbod vanuit je praktijk.
Het enige wat je nodig hebt, is passie voor je vak en de drive om waardevol te zijn voor je cliënten. De rest leer je in deze training.
Zelfs de beste online training is pas waardevol als je cliënten hem kopen en er mee aan de slag gaan
Mijn verhaal
“Ik geloof dat we veel meer kunnen dan we denken. Als we in onszelf durven te geloven en de beperkende overtuigingen van onszelf en anderen loslaten kunnen we alles bereiken wat we dromen.
Het is mijn missie om je te helpen jouw positieve impact te vergroten. Door jou te helpen steeds meer waarde te bieden aan steeds meer mensen. En op die manier ook steeds meer waarde te ontvangen.”
Na meerdere bedrijven gehad te hebben, succes gekend te hebben en ook een faillissement meegemaakt te hebben, weet ik als geen ander hoe moeilijk ondernemen soms kan zijn. Ik ben geen geboren ondernemer. Mijn eerste praktijk had 4 cliënten in een heel jaar.
Sinds die tijd heb ik mij steeds ontwikkeld en geleerd van de beste marketing- en business-strategen ter wereld. Ik heb in de tussentijd meerdere praktijken gehad, een eerstelijnszorgnetwerk opgezet en een gezondheidscentrum neergezet waar we een nieuwe manier van werken in de eerstelijn hebben geïntroduceerd.
Oh ja, en ik ben ook tussendoor failliet gegaan 🙂
In mijn huidige praktijk voor acupunctuur en coaching mag ik cliënten ontvangen die van Rotterdam tot Nijmegen naar Alkmaar komen voor de Aser-methode. Ik heb een goedlopende praktijk en ben bezig dit als franchise uit te rollen door heel Nederland, om zo nog meer mensen te kunnen bereiken.
Mijn standaard traject is een combinatie van 5 sessies acupunctuur, coaching met een online training voor € 749,- euro.
Daarnaast heb ik verschillen online trainingen die ik aanbiedt. Van een losse download van 3 ontspanningsoefeningen voor € 7,50 tot een compleet ondernemersprogramma van 10 maanden voor € 4250,-
Wat ik wil zeggen is dit: Ook voor jou mogelijk is om een online aanbod te maken wat waardevol is voor je cliënten, én voor jou.
Het enige wat je hoeft te doen, is te investeren in jezelf.
Geen standaard aanpak
Hoe vaak heb je op facebook wel niet een advertentie gezien van weer een businesscoach die je gaat helpen aan heel veel klanten die ook nog eens de hoofdprijs aan je gaan betalen…
Zal ik je een geheim verklappen, de meeste van hen hebben nog nooit een gezond bedrijf opgezet. Ze zijn heel goed in het doorverkopen van kennis. Kopiëren heel goed wat hun eigen businesscoach uit Amerika ze geleerd heeft.
De vraag is:
Werken al die trucjes ook in JOUW praktijk?
Het probleem met standaard trucjes, is dat jij niet standaard bent.
Je kunt ervoor kiezen om standaard trucjes te leren van iemand die nog nooit een praktijk voor acupunctuur gehad heeft. Of je kunt ervoor kiezen om een marketingplan op maat te krijgen en te leren van iemand die al meerdere succesvolle bedrijven heeft gehad en die nu een heel goedlopende acupunctuurpraktijk heeft.
Ik hoef niets te bewijzen, ik heb niets te verbergen. Ik doe gewoon waar ik gelukkig van wordt 🙂
En inmiddels heb ik het grote genot dat ik op die manier ook heel veel andere mensen gelukkig mag maken.
Je bedrijf is geen doel op zich, het is een middel om je ideale leven mogelijk te maken.
Praktische informatie
Ik zie je graag online voor de training “Waardevolle online programma’s maken – waar je cliënten op zitten te wachten”.
Zodra je je aangemeld hebt krijg je direct toegang tot de training.
Investering: € 297,- ex btw (€ 359,37 inc btw).
(30 dagen niet goed geld terug garantie)
Veel gestelde vragen
Er zijn heel veel trainingen die je leren hoe je een camera vast moet houden, of hoe je een verhaal zo overbrengt dat het aanslaat.
Maar er zijn geen trainingen die je dat leren, én hoe je je training verkoopt.
Veel businesscoaches hebben ooit bij een andere coach een trucje geleerd en herhalen dat trucje bij jou zonder het echt volledig te snappen. Ze hebben vaak geen eigen praktijk gehad, of waren niet succesvol met hun eigen praktijk en zijn vervolgens maar businesscoach geworden.
Ik ken zowel de theorie als de praktijk. Ik weet waar je tegen aan gaat lopen bij je online training. Dus hebben we de training zodanig opgebouwd dat ook echt alles er in zit.
Van de inhoud en presentatie tot belichting en software, tot marketingfunnels, salespagina’s, en copywriting.
Alles in de praktijk getest.
In de training leer je precies hoe je er achter komt waar jouw cliënten behoefte aan hebben. En dat is veel breder dan wat je op dit moment aanbiedt.
Je krijgt helder wat je kunt aanbieden, waar de beste kansen zitten, hoe dit aansluit op jouw visie en jouw ideale cliënt en in welke vorm je dit het beste kunt aanbieden.
Vrij simpel: Als je binnen 30 dagen na aanschaf van de training aangeeft dat je hem niet wilt (de reden vragen we niet eens naar), krijg je je geld terug.