Waarom mag verdriet er niet zijn in onze cultuur?
Verdriet mag er niet zijn in Nederland of België. Als je ooit iemand verloren bent, zul je dat zeker gemerkt hebben. Natuurlijk, iedereen vindt het normaal dat je dan verdrietig bent. Een weekje… twee weekjes… een maand. Maar als je na twee maanden zegt dat je er nog steeds veel last van hebt is het …
Waarom mag verdriet er niet zijn in onze cultuur? Lees verder »


