Hoe ga je om met emoties?
In Nederland hebben we een bijzondere cultuur. Het uiten van elke emotie is toegestaan, zolang het maar vreugde is. Verdriet bijvoorbeeld mag wel, maar eventjes. Als je een dierbare verloren hebt dan vraagt de eerste maand iedereen aan je hoe het gaat en mag je je verdriet tonen. Maar na een paar maanden wordt er …

